VÆRD AT VIDE - Praktiske detaljer:


Adgang til området:

- Der er adgang til selve eventområdet fra kl. 13.00, når arrangementet åbner. Det er dog muligt at ankomme og parkere fra kl. 12.00, men der vil ikke være adgang for gæster til området før.


- Alle gæster får ved indgangen et Ausweiss, der skal kunne fremvises på forespørgsel.

Der vil forekomme løbende kontrol ved såvel interne hjælpere som reenactors under arrangementet.


- Respekter venligst de afmærkede/afspærrede områder både udenfor og inde i området.

Følg de vejledende skilte til indgangen, når i ankommer og udgangene når i skal hjem. Vi har disponeret området af hensyn til Jeres sikkerhed og Forsvarets anvisninger.


Parkering:

- Parkering er gratis


- Det er vigtigt at parkeringsvagternes anvisninger følges, da vi skal have rigtigt mange biler ud og ind af området, derfor er det ikke ligegyldigt hvor, eller hvordan bilerne parkeres.


Betaling - Billetter, boder m.m.

- Der kan betales med Dankort og Visa-Dankort (øvrige kort modtages ikke), kontanter og mobilepay ved billetlugen


- Der kan betales med kontanter og mobilepay i Informationsteltet (merchandise, kaffe og kage)


- Vi kan ikke garantere, at alle mad- og salgsboder modtager andet end kontanter, selvom nogle modtager mobilepay og/eller dankort, så sørg derfor gerne for at tage kontanter med hjemmefra.


OBS! - Der kan ikke hæves kontanter under arrangementet – så det er en god idé at medtage kontanter hjemmefra.


Rygning:

- Der vil være afmærkede rygeområder (se placering på kortet - der findes i dit Ausweiss). Uanset at afbrændingsforbuddet er ophævet, må der pga. brandfare IKKE ryges udenfor disse områder.


Mad og drikke:

- De forskellige salgs- og madboder tilbyder flere muligheder for at købe mad og drikke under arrangementet, men man må også gerne medbringe egen mad og drikke.



Øvrigt - Værd at vide:


- Solen går ned kl. 20.17, og selvom vi sørger for hyggelig belysning, bliver der tusmørke i området. Derfor kan man med fordel tage pandelamper eller lommelygter med, hvis man har lyst til at blive til arrangementet lukker kl. 21.00. Små smarte LED-lommelygter kan også købes i Informationen, så længe lager haves.


- Arrangementet afholdes i et skovområde, så man skal være opmærksom på, at der kan være myg og skovflåter i området.


- Man skal være opmærksom på, at der kan forekomme høje lyde og brag under eventet, så det kan være en fordel at medbringe høreværn eller ørepropper til mindre børn.


- Man gerne medbringe hunde, og der vil være vandposter til dem i området.

Vi fraråder dog at medtage meget nervøse eller skud-bange hunde.


- I Informationsteltet gør vi vores bedste, for at hjælpe alle gæster med små og store spørgsmål - hvis vi ikke ved det, så finder vi ud af det! Fra Informationsteltet er der desuden salg af diverse merchandise, kaffe og kage. Du finder placeringen af Informationsteltet på det kort, der findes i dit Ausweiss.


Tak til alle Jer der har bestilt billet online. Det letter vores arbejde på dagen.


Vi er klar, og venter nu kun på dagen og godt vejr naturligvis.

De bedste hilsner

BBN Holdet

Martin Holm